Kalendář

P Ú S Č P S N
31
Pokusy - Schulzovy sady - st. d.
1
MŠ Lipnice - Den naruby
2
Plavecký výcvik - 6. lekce
3
OPRAVA TĚLOCVIČNA: Mladší děti od Berušek a starší děti od Žabiček
4 5 6
7
Papoušci - Domácí mazlíčci
8
Papoušci - Domácí mazlíčci
9
Papoušci - Domácí mazlíčci
Plavecký výcvik - 7. lekce
10
Papoušci - Domácí mazlíčci
Hudební vystoupení v MŠ - ,,Muzikant"
11
Papoušci - Domácí mazlíčci
12 13
14
Žluťásci - Návštěva Diakonie
15 16
Žluťásci - POMLÁZKA V MŠ
17 18 19 20
21 22 23 24
Žluťásci - ÚČAST SE SPOLEČNÉ AKCI „ Den Země“.
25
Žluťásci - „PROJEKTOVÝ DEN – MALÝ ZPRACOVATEL ODPADU“
26 27
28 29
MŠ Lipnice - Čarodějnický rej!
30 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
Žluťásci - Návštěva Diakonie
15 16
Žluťásci - POMLÁZKA V MŠ
17 18 19 20
21 22 23 24
Žluťásci - ÚČAST SE SPOLEČNÉ AKCI „ Den Země“.
25
Žluťásci - „PROJEKTOVÝ DEN – MALÝ ZPRACOVATEL ODPADU“
26 27
28 29 30 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
OPRAVA TĚLOCVIČNA: Mladší děti od Berušek a starší děti od Žabiček
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7
Papoušci - Domácí mazlíčci
8
Papoušci - Domácí mazlíčci
9
Papoušci - Domácí mazlíčci
10
Papoušci - Domácí mazlíčci
11
Papoušci - Domácí mazlíčci
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
31 1
MŠ Lipnice - Den naruby
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
MŠ Lipnice - Čarodějnický rej!
30 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
31
Pokusy - Schulzovy sady - st. d.
1 2
Plavecký výcvik - 6. lekce
3 4 5 6
7 8 9
Plavecký výcvik - 7. lekce
10
Hudební vystoupení v MŠ - ,,Muzikant"
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Projekty MŠ > Robotika V MŠ Drtinova

Robotika V MŠ Drtinova



V září 2020 byl v MŠ Drtinova zahájen projekt "Bádáme, tvoříme a programujeme“ jehož záměrem je u dětí předškolního věku rozvíjet jejich získané znalosti a dovednosti v technickém prostředí. Zaměřit se na obohacení věku přiměřených znalostí v oborech fyziky, chemie a digitálních technologií. Rozvíjet u dětí kritické myšlení, naučit je pracovat s elektronikou, přiblížit jim představy uvažování, tvoření jednoduchých algoritmů, krokování a zadávání příkazů tak, aby vedly k vytyčenému cíli s využitím jednoduchých robotů. A to vše názorně a jednoduše. Projekt byl podpořen z dotačního programu Královéhradeckého kraje částkou 117 000 Kč.

Královéhradecký kraj logo

Projekt má tři aktivity:

  1. Rozšířit materiální podmínky pro předškolní vzdělávání nejen v oblasti polytechnické výchovy a digitalizace vzdělávání.
  2. Metodická podpora a profesní rozvoj učitelek v oblasti digitálních technologií.
  3. Spolupráce s rodiči a místními vzdělávacími organizacemi.

Robotika