Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Kalendář

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Projekty MŠ > Projekt "Včasná podpora pro dobrý start ve škole"

Projekt "Včasná podpora pro dobrý start ve škole"



Mateřská škola, Dvůr Králové nad Labem, Drtinova 1444 je zapojena do projektu Evropského ústavu pro výzkum ve vzdělávání a psychologii s názvem „Včasná podpora pro dobrý start ve škole“.

iSophi logo

Předškolní příprava dětí má výrazný vliv na jejich následnou úspěšnost v dalším vzdělávacím procesu. Aby mohl pedagog v mateřské škole zvolit vhodné edukativní aktivity, provádí pedagogickou diagnostiku (zakotvenou v RVP PV). Projekt si klade za cíl ve spolupráci s mateřskými školami zjistit, jaké dopady má profesionální vedení pedagogické diagnostiky skrze odborně zpracované nástroje. Účast v projektu zahrnuje poskytování zpětné vazby na využívání nástroje pro pedagogickou diagnostiku školní zralosti v období 2019 - 2022.